Recenze (100)
Halloween: H20 (1998)
Lampión z puberťáčky si zaslúži ****
Země mrtvých (2005)
Prvý film v mojom živote, ktorý som vypol po 9 minútkach.
Úsvit mrtvých (2004)
Bežiaci zombíci, motorová píla, dravé decko hneď na úvod a explodujúce skalpy. 79% za úbohý remake? To je priveľa!
Policejní akademie 5: Nasazení: Miami Beach (1988)
Možno by to zachránil Major Majsner!
Policejní akademie 2 (1985)
"MOJE MÁMA SE JMENOVALA RUMCAJZ!"
Jurský park 3 (2001)
Velociraptor tam už mohol rovno štiepiť atómy a rozprávať o veľkom tresku...
Den poté (2004)
Digitálne psiská, tornáda a naspeedovaná námraza... katastrofa
Freddyho úlet (2001)
Kúpite si DVD otvoríte ho a buďte si istý, že vám tam T. Green nasemenil, nachcal alebo nasral, lebo film tam nenájdete.
Austin Powers - Goldmember (2002)
zas to poviem - pičovina
Austin Powers: Špionátor (1997)
Nechcem byť vulgárny, ale... je to pičovina. Malo by to dostať nálepku FILM NEVHODNÝ PRE DIVÁKOV, to by vystihovalo celú demenciu tohoto kreténskeho "diela".