Recenze (67)
Kobra (1986)
Tento film som si pustil po Stalloneho Expendables, zaujimave kolko suvislosti tam najdete...po rokoch co som tento film nevidel a vobec si ho uz nepamatal, sa mi vsak pacil. Celkom dobra rezia, nie nepodobna tej Stalloneho Rockyovskej a to jeho auto tiez nemalo chybu:)
Crazy Heart (2009)
Vyborny Jeff Bridges, skoda ze v polovici tomu trocha dochadza dych, pesnicky su vsak vyborne, moc sa mi tu pacil aj nenapadny a s pokorou hrajuci Colin Farrell, presne ako to jeho postava aj vyzadovala. Po dlhom case film pri ktorom lutujem ze neviem dat 5 stars, vela nechybalo...aj tak bude jeden z oblubenych. Netusil som ze Jeff vie takto country spievat, parada...
Metallica - koncert v Nimes (2009) (koncert)
Metallica v uzasnej forme, paradny koncert...
Moon (2009)
po dlhsom case som videl dobre sci-fi, skvely Sam Rockwell...
Sedm let v Tibetu (1997)
Stvrta hviezdicka je za uzasnu hudbu Johna Williamsa...
Whitesnake: Live... in the Still of the Night (2005) (koncert)
paradny koncert, vyborna zostava muzikantov a uzasny David Coverdale...
Toto: 25th Anniversary (Live in Amsterdam) (2003)
Skvely koncert skvelej kapely, odvazne nakuknutie do muzikantskeho zivota v bonusoch...Steve Lukather rules