Recenze (88)
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
neviděl jsem zatím seriál s lepším soundtrackem. tohle je bomba!
Skins (2007) (seriál)
dvě první série jsou jasný. to je bomba. ale pokračování s novejma charakterama nic moc. v nové partě si nejde vybrat svého oblíbence všichni jsou tak nějak divní a nesympatičtí. neni to třeba jako věčně vyjetá cassie, optimistickej chris a zevlák sid)
Půlnoc v Paříži (2011)
taky sem vždy chtěl žít v 70. letech v kalifornii)
Štamgast (1987)
Neni to takový jako knížky ale zase vidíte Chinaskiho jako konkrétní osobu. Kdykoliv teď budu číst cokoliv od Bukowskiho v mojí hlavě bude nasávat Rourke a ani mi to vlastně nevadí. Nejslavnějšího barového povaleče zahrál dobře. Po přečtení románu Hollywood tu jsou ještě takový ty příjemný detaily co vás potěší jako například brejle s palmama)
Vášnivý jedlík (2008) (pořad)
opravdu zábavný pořad při kterym mám chuť na nějaký mega nezdravý jídlo. sympatickej jedlík cestuje po podnicích usa láduje se a je vidět že to dělá opravdu s láskou)
Mrtvý muž (1995)
Who's with you?......Nobody. Genialni))
Krajní meze (1995) (seriál)
psycho psycho psycho psycho psycho psycho psycho psycho
Pařba v Bangkoku (2011)
bál jsem se zklamání...nedostavilo se)) je to furt to samý ale to znamená vtipný a zábavný
X-Men: První třída (2011)
čím novější díl tím je to horší. když je tam střet usa X rusko tak to vždycky tak nějak zsmrádá a má to divnou pachuť...ale za to se mi líbilo co předvedl McAvoy)
Dogtown and Z-Boys (2001)
dokument plný neuvěřitelných záběrů a fotek. je z toho cítí ta doba, dali do toho vše. zajímavý shlídnout po Legendách z Dogtownu a srovnat si všechny souvislosti. Prostor tady má celý tým a ne jen trio Peralta, Alva, Adams))