Recenze (1 029)
8. míle (2002)
Nejsem fanynkou Eminema ani jeho hudby, ale film je prostě skvělý... Dobrý příběh, dobrý herci a překvapivě dobrá hudba... loose yourself, která získala Oscara je i na mém playlistu... Prostě ač nerada, musím říct, dobrá práce!
Bezmocná (1995)
Emma od Jane Austen v moderním podání... Já jsem zastáncem klasiky... Ale když to berete jenom jako oddechovou zábavu, tak se to dá zkouknout... Bez následků... Paul Rudd je sympaťák a moment, kd se zamiluje mu opravdu poznáte na očích... :)
Svatební horečka (2008) (TV film)
Hm, nemůžu si pomoc, al působí to na mě lacině... Laciné obsazení, laciná hudba... Nic extra, ale k odpolednímu čaji když nemáte opravdu do čeho píchnout...
Zkrocená hora (2005)
Láska po chlapsku... Velké plus za téma a za obsazení... Jen ten konec bych dotáhla trochu víc... Ale více méně nemám co vytknout...
Nebezpečná rychlost (1994)
Film se mi líbí, ale přujde mi už lehce překombinovaný... Každopádně duo Reeves - Bullock funguje, sem tam dobrá hláška, akce i romantika... Vlastně vše co by si člověk u filmu mohl přát...
Nežádej svůj poslední tanec (2001)
Julia Stiles si mě získala ve filmu 10 důvodů proč Tě nenávidím, a proto jí také ledasco odpustím... Ale v tomhle filmu je toho víc co nemůžu přehlídnout... Já nevím... Mám hudební/taneční filmy moc ráda, ale tady to nějak nefunguje... Nevím jestli je to předvídatelný děj nebo nijaká chemie mezi hlavní dvojicí... Prostě to není úplně ono...
Divoké kočky (2000)
Cca 10 let po prvním shlédnutí a pořád se mi to líbí + pořád chci tančit a zpívat na baru...
Svět podle Mallory (2010)
Sakra jsem ještě pořád hetero nebo je ze mě Krisbien?! :) ona je prostě dokonalá... Nicméně od celkého filmu jsem čekala víc... Je to pěkné, lehce dramatické, lehce vyšinuté, ale všechno jen tak lehce...
Ta záležitost s Gray (2006)
Možná 3,5, ale k tý 4* něco přeci jen chybí... Jinak to není žádná velká komedie, spíš takový příběh jedné zmatené holky...
Miss Potter (2006)
O životě této paní nevím vůbec nic a neznám ani její dílo, ale fim je to pohádkový, kouzrlný a romantický....