Poslední recenze (115)
Saló aneb 120 dnů sodomy (1975)
Šokující ... Místy odporné, děsivé, nechutné...kam až jsou lidi schopni zajít. Zajímavý film který určitě není vhodný pro každého.
Osvícení (1997) (TV film)
Jako velký Kingův fanoušek jsem byla z tohoto filmu nadšená. Osvícení (1980) pro mě bylo proti knize obrovským zklamáním, neříkám že film byl špatný ... Ale tohle je prostě mnohem víc King a je to mnohem víc to co mám ráda. Psychický stav Johnnyho je tu o moc líp vykreslený. O sympatiích k hlavní hrdince nemůže být pochyb, rozhodně se na ni divá líp než na Shelley ... Nemůžu jinak než 5* i když to není pořád ono, rozhodně je to jedna z nejlepších adaptaci Kingovi knihy. Tenhle tv formát mu sedí a těch 5 hodin času si prostě zaslouží!
Andělé všehomíra (2000)
Přelet nad kukaččím hnízdem, vážně? Nechápu jak může někdo tyhle filmy srovnávat, a pokud to někdo udělá tak Přelet nepochopil ... Andělé všehomíra jsou geniální, syrový a depresivní film s úžasným hercem v hlavní roli.