Recenze (134)
Noelin deník (2022)
Na Netflix oddychovku to docela slo, nekoukam na to pro intelektualni stimulaci, ale jak rikal typek ve filmu, konec je nejtezsi napsat dobre:))
Nejšťastnější den v životě Olliho Mäkiho (2016)
totálně ryzí, finský, pomalý film, ve kterém se nic moc neděje. oproti jiným finským filmům, které se sem dostanou, se v něm trochu více mluví, ale oni Fini ve skutečnosti zas tak mlčenliví nejsou, to je jen taková Kaurismäkiho mystifikace... :)
Správnej dres (2015) (TV film)
Bod za Vladyku tak.
Třešňový tabák (2014)
Jak se tomu chlapovi ta pinda mohla líbit, to nepochopim. Ale pro blázny, co se učí estonsky, je tomu docela dobře rozumět :).
Ruby Sparks (2012)
Chvílema to na mě bylo trochu moc. Moc sladké. Moc nevěrohodné. Ale nápad dobrý, to zas jo, jen jsem od toho asi čekala víc.
Čtyři svatby a jeden pohřeb (1994)
Moc mě to bavilo, i když jsem nechápala, co na té americké píp vidí, a ten konec byl poněkud hloupý...
Ti praví (2013)
je to teda poněkud slátanina, ale přiznávám, že mě to bavilo :D
Zajícův rok (1977)
no tu druhou půlku knihy dost odflákli, ale tak kdybych to nečetla, tak se mi to určitě líbí :)
Sex Tape (2014)
Videla jsem to ve finstine, rozumela tak 3/4 a stejne me to nebetycne sralo :D
Velká svatba (2013)
po celodenním psaní bakalářky tak akorát :D