Recenze (608)
Police Story (1985)
Kde su tie časy, keď Jackie točil taketo filmy?!
Kantonský kmotr (1989)
Po serii Drunken Master najlepšia chanovka. Zaujimavy pribeh, tradične špičkova choreografia bojovych scen(aj keď by ich mohlo byť viac), par podarenych vtipov, ktore však nie su blaznive ako je u Jackieho zvykom, čo je len pre dobro veci. Vyborna, netuctova zabava.
Poslední skaut (1991)
Sice slabši, ale zato najhlaškovitejši z Willisovych filmov a skvely pôvodny dabing si jednoznačne zasluži maximum.
Poklad na Stříbrném jezeře (1962)
Toto môžem pozerať stale dookola a nikdy sa mi to neomrzi. Boj dobra so zlom v tom najlepšom podani s vynikajucim českym dabingom.
Vůně ženy (1992)
Herecky koncert Ala. Viac dodavať netreba.
Dempsey a Makepeaceová (1985) (seriál)
Slušna kriminalka, ktora nenudi so sympatickou dvojicou a (čuduj sa svete) najlepšim slovenskym dabingom aky kedy vznikol. Tento serial ma bavi aj po toľkych rokoch, hoci som ho videl už mnohokrat. A takych veľa veru nie je.
Obchod na korze (1965)
Najlepši československy film. Bez debaty.
Legenda o opilém Mistrovi (1994)
Pre mňa to najlepšie, čo sa da v danom žanri vidieť. Užasna choreografia bojovych scen s gumenym Jackiem. Hlasujem za natočenie trojky, štvorky, päťky....