Recenze (249)
Rampage Ničitelé (2018)
Náhodou jsem si to užila. Klasická émerycká ptákovina s úžasným koncem, jak jinak. A miluju Naomii Harrisovou. Taky se konečně Jeffrey Dean Morgan dočkal role, kde nebyl za padoucha!
Vraždy v Midsomeru - Bod rovnováhy (2019) (epizoda)
Kolega kolemjdouc je na omylu - ten úžasný původní Tom Barnaby byl John Nettles. Neil Dudgeon, původně nechutný zahradník z jednoho z prvních dílů, byl podle mě omyl dramaturgie.
Duch - Krysa (2022) (epizoda)
Á, dejte jim šanci! Bjelac za to stojí.
Střeček (1980) (TV film)
Strašně podivně zajímavý seriál s úžasnou hudbou, kterou nejsem s to identifikovat...
Počestné paní pardubické (1944)
Tenhle film miluju asi padesát let, kdy jsem ho možná viděla poprvé. Kat a katovka jsou prostě skvělé, skvěle zahrané postavy... o ostatních nemluvíc. Ale jak myslíš, Jiří...
Bohemian Rhapsody (2018)
Zážitek. Rami Malek je sice o pár čísel menší než byl Freddie, ale jak si nastudoval pohyby a švih, to je fantazie. A vynikající Gwyllim "Midsomer sergeant" Lee jako Brian May, další koncert. I jako koncert :-) , to se musí nechat. Výborné recenze: POMO, 3DD!3, kleopatra.
Princezna zakletá v čase (2020)
Fantasticky fantastická hudba!
Tři zlaté vlasy děda Vševěda (1963)
Ano, divná a strašidelná pohádka mého dětství...
Zločiny Velké Prahy - Dáma v studni (2021) (epizoda)
Nepřipadalo mi to až tak špatné. Uvidíme, jak se to rozjede, tenhleten seriál...
Světlo černé svíčky (1972) (seriál)
Tenkrát jsme neměli žádné srovnání, tak jsme podobné věci brali jako dobrodružné seriály. A celkem jsme se bavili!