Poslední recenze (8)
Světlo naděje (2023) (seriál)
Časté téma zpracované zase z jiného pohledu. Výborné herecké výkony, hlavně hlavní hrdinky.
Ďáblova hodina (2022) (seriál)
Nemůžu řict, že to předčilo má očekávání. Ani, že byly některé události, tak překvapivé, že bych spadla z gauče (pokud máte rádi mystery, thrillery hororového ražení a takové ty srandy o cestování čase, nedá mi to, ale trochu jsem byla myšlenkami u Darku), ale když tohle pominu, tak ocením svižné tempo, "zvláštního" chlapce, super hlavní hrdinku a mrazivé napětí. Super. S druhou sérií nevím jestli bude taky nasledovat nadšení.
Halloween (1978)
Budu-li film brát jako prvotinu takovéhoto žánru, vyzdvihnu hudbu a "sípajícího Michaela". Nicméně jdu-li do hloubky, pro mě ani trocha napětí, pomalý rozjezd, kdy se spíš více těším na konec než bych předpokládala, že dojde k rozjezdu. Příběh skoro žádný a je nutné se na film dívat opravdu z pohledu hororového nováčka.