Recenze (14)
Greyhound (2020)
Tom Hanks klasicky zahrál věrohodně. I když je scénář smyšlený, tak si člověk dokáže představit, jak to tak mohlo vypadat.
Pasažéři (2016)
Moc pěkný romantický film, na který se dobře dívá. Prostředí lodi se povedlo. Mnoho lidí psalo, že to mohl být thriller. Kdyby to bylo z pohledu Aurory a divák nevěděl, že ji probudil Jim a třeba před ní další ženy, které ho neměly rády. Jsem rád, že to natočili takto.
Pomáda (1978)
John Travolta je super. Vedlejší postavy už jsou nic moc.
1917 (2019)
Neskutečná atmosféra v kině. Celou dobu je to zajímavé, je tam napětí, skvělé to vypadá a zvuk je super.
Drahokam (2019)
Mohl to být dobrý film, ale je to moc roztahané. V některých scénách se skoro nic neděje.
Maratónec (1976)
Pomalý a celkem nudný dej. Hlavní postavy se chovají zbytečně hloupě, aby to bylo teatrální.
Noc v New Yorku (2014)
Yep, rule 1&2
Osmý smysl (2015) (seriál)
Seriál je povedený a má dobrou myšlenku. Ale je potřeba se dostat přes první tři epizody, ve kterých se toho moc neděje. Od čtvrté epizody to začne být zajímavé.
Sedm psychopatů (2012)
Myšlenka dobrá. Pomalý děj
Šťastný smolař (2012) (TV film)
Povedená pohádka, kde nešetří chytrými hláškami.