Recenze (1 099)
Cizinec (2010)
Bravurně natčený thriller, s nečekaným koncem. Výborný děj se dvěma super hvězdami první úrovně. Možná menší výtka, mohlo by tam být více akce a špetka humoru.
Bez kalhot (2012)
Docela slušná konina. Být holka tak slíntám blahem. :-) Výborná hudba a skvělý herci. Doufám že dvojka bude stejně kvalitně natočená jak první díl.
Colombiana (2011)
Slušně udělaný akční thriller se slušným obsazením a s mistrem tohoto žánru Lucem Bessonem. Jinak řečeno, klasický francouzský žabožrout :-) Besson.
Území mrazu (2013)
Slušné béčko se slušným dějem a s výbornými herci, zvlášť Nicolas Cage a John Cusack.
7 trpaslíků (2014)
Takovou animovanou kokotinu jsem už léta neviděl. Dávám jen a pouze 2* za snahu a za to že to dělali sousedi ale i to si myslím že je to moc. Prostě animák nemá hlavu ani patu, nevěděl jsem jestli se mám smát nebo zlostí brečet za vyhozené peníze. Hrozný a ubohý děj, již několikrát opakovaný a děsná animace na dnešní dobu. To už je pomálu lepší česká kravinka Kozí příběh. Jinak se omlouvám za jisté slovíčko.
Tisíc slov (2012)
Po velice dlouhé době, konečně film s Eddiem který je opravdu výborný a výjimečný. Film bez chyby ukazuje dnešní podělaný urychlený svět a Eddie v něm fantasticky zazářil. Vskutku dojemný a vtipný.
Mardi Gras: Jarní prázdniny (2011)
Další ujeťárna pro náctileté se spoustou sexy kozatých kočiček:-) na které se dobře dívá.
Vzhůru do oblak (2009)
Výjimečně lidsky natočená pohádka. Tady odvedly oba režiséři opravdu výjimečně kvalitní práci. Jedna s nejlepších animovaných pohádek jaké jsem zatím vyděl. S bravurním českým dabingem.
Zítra vstanu a opařím se čajem (1977)
Klasická česká komedie, škoda že se takové už netočí.
Zlaté oko (1995)
Nejsem nějaký velký fanoušek 007 ale tento když to řeknu "díl" je docela kvalitně natočený. Hlavně jeden z nej. lepších představitelů Bonda kterého mohly obsadit hned po Connerym je Pierce Brosnan, no a potom ta scéna s tankem to je luxus, a v neposlední řadě nádherná Bond girl. To je zatím asi vše.