Recenze (208)
Alita: Bojový Anděl (2019)
Pohádky se těžko hodnotí ...
Zlatý podraz (2018)
Bylo to takové nemastné neslané. Chlapci hrají basketbal, ale po palubovce pobíhají jak banda teploušů. Pořád jsem čekal, kdy příjde ten očekávaný podraz, a ono 5. minut před koncem řekne Malý (taková estébácká tlama), že nebude protestovat proti SSSR. No pak je všechny zavřeli, teda některé. - Konec.
Aterrados (2017)
Slušný horůrek, jen u trochu chyběla šťáva.
Arctic: Ledové peklo (2018)
Mads je borec a tyhle kosu určitě zvládne, jsem si říkal na začátku filmu. A on ji zvládl, i když by filmu možná slušel konec o nenalezení.
Všechno nejhorší 2 (2019)
Opět Hromnice v tom drsnějším provedení. A přitom to tak dobře začíná. Máme tu zase vraha v masce, který si zase podá hlavní hrdinku. Zkousnul bych stroj času, ale ta romantika na konci, to je má být horor ?
Na špatné straně (2018)
Dost nečekaný konec. Průměrný film o nepovedené akci proložené hlášky Mela. " Červený mravenec by to sežral rychleji "
Mrazivá pomsta (2019)
Dobré. Neeson je akční herec a moc se s těma šmejdama nemaže, ale na Boj Sněžného pluhu to nějak nemá...
Zlo s lidskou tváří (2019)
Film je hlavně dobrý, jak věrně kopíruje historii procesu, ale mě se více líbil film o tomhle sympaťákovi, kterého skvěle zahrál Zac Ted Bundy. Byl takový lepší, krvavější ...
Annabelle 3 (2019)
Nevím, ale mě se to líbilo a řekl bych, že lepší než dvojka. Solidní lekačky, celkem logický, i když předvídatelný děj, ale dost dobrý.
Syn temnoty (2019)
Už jsem to jednou napsal, že mám rád filmy o takových hodných dětech, z kterých se vyklubou šmejdi. On je to takový záporný Superman. I maminku vzal na výlet do oblak, jenže ji nějak zapomněl donést zpátky na zem ...