Recenze (670)
Megalománie (2022)
Zbytečně natažený, chtělo by to prostříhat o třetinu minimálně. Pár zajímavejch nápadů, ale jinak dramaturgicky poměrně nezvládnutý. Rozporuplný pocity. Ta třetí hvězda spíš za atmošku na FOD.
Bridgertonovi (2020) (seriál)
Tak tohle se fakt nedá. Sladkobolná, slzopudná sračka, která se snaží hrát na něco víc, než je. Telenovela, kterou od jihoamerické produkce liší jen lepší nasnímání a trochu lepší dramaturgie.
Roztříštění (2019)
Tak to bylo hodně průhledný. Jsem rád, že jsem tu vůbec dokoukal... 40%.
Dunkerk (2017)
Co říct víc, než jen že to chci vidět znovu. A to co nejdřív. Neskutečně navozená atmoška zmaru a zoufalství, perfektní letecký souboje, poctivá filmařina bez efektů. To chceš vidět v kině. Hardy a Branagh neskuteční jako vždy, ale ani ostatní nezaostávají. 90%
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Největší filmová dobrodružná pecka, ve který Indy získal nesmrtelnost (jestlipak na to budou brány ohledy do budoucna?). Žeru to od dětství. 100%
Evoluce zla (2015) (seriál)
Zatím jsem viděl jenom Kaddáfího. A to jak z teroristů udělali v závěru hrdiny, z toho mi bylo lehce na zvracení. Jak vypadá Libye dnes víme všichni. Je to příliš jednostranný, místo objektivity se vyžívají v tom, kdo toho člověka víc poplive. Uvidíme, co bude v dalších dílech, ale naděje si nedělám.
Modrý kód (2017) (seriál)
Tak tohle je slušný hovno. Kam se hrabe ordinačka. "Modrý kód, modrý kód". Jo a je tam vyžilá Brožová a řeší něčí ufiknutej penis. Může to bejt víc bizzare?
Logan: Wolverine (2017)
Perfektní, našlapaný, brutální, nekompromisní. Jackman famózní. Strašně bych chtěl dát 5* (a ještě během filmu to na ně vypadalo), ale prostě je to až moc natažený. Musím to vidět znovu, třeba se Logan na tu pátou dostane. Zatím 80% a velká spokojenost.
Nicota (2016)
Nemůžu si pomoct, ale čekal jsem malinko víc. Je v tom vidět poctivá filmařina a nadšení Carpenterem a H.P., ale pořád tam něco chybělo. Efekty perfektní, hudba velmi povedená, napětí se taky podařilo vytřískat, ale pořád je tam to ALE. Tak snad napodruhé ocením víc. 60% (FOD 2017)
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Zatím 4* a po další projekci uvidíme. Myslím, že potenciál na pátou tu je. Tak jo, po 3 letech dávám pátou *