Recenze (9)
DobroDRUH (2015) (pořad)
Řečeno bylo vše, je to doopravdy špatné, a to velice. Koukal jsem na další díly doopravdy už jen za účelem pobavení, což je velice smutné. Já osobně našetřím hrachy a cca jednou za rok někam vyrazím po své ose. Nazvat se sám dobrodruhem by bylo troufalé, ale co předvádí Lelek je tristní. Hodnota informací je doopravdy mizivá (spíše žádná) a dopravu si zajišťuje ne zrovna levným způsobem. Pořád mě nejde do hlavy pro jakou skupinu lidí jsou tyto informace určené. Polovinu informací ví snad u nás každý člověk (potažmo druhý) a druhou polovinu se dá najít v jiných dokumentech s mnohem větší informační a vzdělávací hodnotou! Cestování v červených keckách je skoro nemyslitelné, což koresponduje s jeho pohodlnou dopravou. V neposlední řadě musím vyzvednout jeho "lemplovitost"!!! Vše chce vyzkoušet, nic však nedokončí, nedonese, neunese, ale alespoň jídlo mu skoro všude chutná a žaludek má zřejmě jako kačena, když vidím co vše do sebe nasype. Velice mě mrzí, že se pod tímto projektem podepsala Česká televize! Jedna hvězda, každá snaha se cení, i když výsledek je vždy nejistý. PS: "ohňostroj marnosti" super komentář
Jupiter vychází (2015)
Velké zklamání!!!
Šest ran do klobouku (1981) (pořad)
Pamatuji, na tu dobu dobrý a těšil jsme se na to. Nicméně by mě moc zajímalo, kde skončil ten podepsaný klobouk?
Památkáři (2014)
Od Clooneyho velké zklamání, že se mě ani nechce vypisovat veškeré výtky k filmu. Nedovedu si představit, jaká byla příprava scénáře. Doufejme, že příště naváže na jeho předchozí počiny a vrátí sobě onu kvalitu, na kterou jsme byly v jeho filmech zvyklí!
Ztraceno v překladu (2003)
Velice zdařile natočený film, který mám velice rád. Dle mého je natočený mimo jiné tak, jak vidíme život v této zemi našima očima. Jelikož jsem měl možnost tuto zemi navštívit, pocity jsem měl velice podobné a v některých chvílích úplně stejné. I když se mi dostalo informací, že Japonci vnímají tento film jako urážející. No prostě, ne každému se dá zavděčit.
Blade Runner (1982)
Top film, který na svou dobu ztvárněním, myšlenkou a hudbou neměl, a troufám si říct nemá konkurenci.
Prometheus (2012)
Na tenhle film jsem se těšil jak malej Jarda. Nečekal jsem, že by mohlo dojít k vystoupení ze stínu Blade Runnera, ale 3/4 filmu byla strašně "nevyvážená" vůči vývoji filmu a závěrečná scéna nebyla pro mě tím pravým vyvrcholením, které jsem očekával. Snad příště.
Nedotknutelní (2011)
Věčné téma, pouze pojato z jiného prostředí a netočila to Amerika. Ano, líbivé a pro diváky příjemný to příběh pro duši.
Iron Sky (2012)
Trailer doopravdy sliboval víc, než film mohl nabídnout. K výpravě a zpracování se nemá cenu moc vyjadřovat vzhledem k tomu, že většina z vás o tom zde popsala mnohé. Co ale musím vyzvednout je, že do jisté míry pravdivě vtipem ukazoval svět mocností v dnešním světě a hlavně to, o co jim v dnešní době jde.