Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Drama
  • Akční
  • Animovaný
  • Sci-Fi

Recenze (4)

plakát

Kruhy v obilí (2006) odpad!

Kruhy v obilí nemohli v žádném případě udělat lidé. Vytvořili je totální hovada. Mám na mysli tenhle film, né ty obrazce.

plakát

Surikaty (2008) 

Dokumenty o přírodě moc rád nemám, protože je to většinou jen samej sex a zbíjení, ale tohle byla docela sranda.

plakát

2012 - Mayská proroctví a kruhy v obilí (2008) (TV film) odpad!

"Použijeme-li gaussianuv filter o šířce 6.6 desetin pixelu, přechody se zvýrazní. Dokazuje to, že při focení, nebo vytlačování obrazu do pole byla tato osoba živá" Takové filmy asi mají svoje místo na slunci stejně, jako třeba pornografie, ale nechápu, co taková prasárna dělá na ČSFD.

plakát

Plán 9 (1959) 

Hluboké morální a existencionální drama, promlouvající zejména v metaforách a symbolech. Je úžasné, na jak malém prostoru dokázal celý, téměř amatérský, tým rozehrát fantastické divadlo, jehož velkolepost nespočívá v nabubřelých efektech vesmírných soubojů (naopak si tvůrci vystačili s pouhými náznaky pomoci poklic, provázků a prskavek), ale v myšlence, která nastavuje zrcadlo nejen tehdejší společnosti, nýbrž celému lidstvu od jeho počátku až do současnosti, což bezesporu dokazuje nezpochybnitelnou nadčasovost celého díla. Některé vědeckofantastické úvahy mohou dnes samozřejmě působit poněkud naivně - například ty o kataklyzmatickém zažehnutí samotných slunečních paprsků -.je však třeba si uvědomit, že film točili umělci, nikoli vědci, a hlavně je třeba tyto idee vnímat jako paralelu k libovolným destruktivním prostředkům, jimiž lidstvo disponuje. Kolik živočišných druhů denně vyhyne vlivem aktivity člověka? A proč si potom onen člověk, jako rasa, vůbec zaslouží přežít? Samozřejmě mi můžete odpovědět: "Proto, že je silnější". Ale co když se tu nejednou objeví mimozemšťané, kteří budou mít schopnost paprskem ovládat tři zombíky, jež vás za jasného dne dokáží pronásledovat v noci!? Potom je pro mne odpověď na otázku, proč si zasloužíme přežít, stejně znepokojivá, jako byla jistě před více než padesáti lety pro tvůrce tohoto empaticky sugestivního, verbálně slovního, empiricky zkušenostního, reflexně odrazivého, specificky dynamického, hyperbolicky participujícího, progresivně strukturujícího, popiči hustého, analyticky redundantního, agnosticky religionistického, dominantě minoritního, interesantního spektáklu.