Recenze (28)
Chudáčci (2023)
Pedo-fetiš porno, nad ktorým tu všeci jasajú. Lebo však taká sme už dnes spoločnosť. Zneužívanie retardovaných a detí, mi zábavné nepríde. Neoslovuje ma ani celý ten message, že lásku a slobodu sa dá nájsť iba v lesbickom vzťahu. Takisto aj to, že každá mužská postava je deformovaná a jediní ľudia, ktorí nájdu štastie sú Bella a jej lesbická partnerka. Mark Ruffalo to zahral super, aj keď pozerať na neho ako neustále ošukáva mentálne hendikepovanú ženu je trochu nechutné.
Candyman: Ďábelský přízrak (2021)
Candyman, ako bojovnik za prava afro-americkej populacie zabija iba bielych ludi. Z ocakavenj vyvravzdovacky, sme sa dockali akejsi nudnej dramy, ktora riesi rasovu nerovnost.
Asi to ukončím (2020)
Zbytocny film o nareku nad neprezitym zivotm zbytocneho (pravdepodobne schizofrenneho) upratovaca. Spoiler: Ano vsetci chapeme ze upratovac a Jake su ta ista osoba. Ano, vsetci chapeme ze hlavna zenska postava, ktora pribeh rozprava neexistuje a ona a Jake su ta ista osoba.(idealizovana verzia, niekoho koho stretol v bare). Vsetci vieme ze rodicia su realni a uz mrtvi. Takisto sme vsetci pochopili ze tanec na konci zobrazuje Jakov idealny zivot aky mohol za urcitych okolnosti prezit. A mnohi si vsimli ze zaverecna Jakova rec je rec Johna Nasha pri odovzdavani Nobelovej ceny z filmu A Beautiful Mind. A aj tak je to stale zbytocny, prazdny a pseudo-intelektualny film. Este ze som necital knihu. A chapem ze vela ludi, ktori sa nad filmom ani nezamysleli to tu bude vychvalovat a citit sa mudro.. A tvrdit ake je to znepokojive a zaujimave. A o scenach co nepochopili povedia ze o ake surealne..
Hardcore Henry (2015)
Jedna lastovicka leto nerobi... ale jeden Sharlto film ano.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
O what a movie. What a lovely movie! Tak z tohto sa mi stoporili este aj oci. Po desiatich rokoch som opat vkrocil do kina a ked som vychadzal nebolo mi luto ani jedneho eura, ktore som vytiahol z kostolnej pokladnicky. Este aj 3D okuliare boli ciste a nemusel som ich cistit od mastnych odtlackov vsetkych vypasencov, ktori si pocas filmu dzgaju do tlamy chipsy s popcornom.
Metro Manila (2013)
V Manile som prezil asi rok a mozem povedat ze Ellisovi sa podarilo zachytit jej temnu stranku perfektne. Paradne zahrane, paradne natocene. Opat sa mi vratili vsetky spmienky na krysy, svaby a chudobu na strane jednej a na neskutocne bohatstvo zopar vyvolenych na strane druhej. Az pojdete do Manily, naozaj sa vynite stvrti Tondo.
300: Vzestup říše (2014)
Patos, nuda, bez zabavy, bez pointy, bez logiky a opat patos. Bezobsazne monology, stvormetrovy odchlpeny Xerxes a Eva ktora dokaze sekat hlavy lahsie ako ked sa v zahrade snazim odtrhnut hokaido tekvicu. Tento film by mal vzhliadnut Herodotos. Je mozne ze by vstal z hrobu a nakopal vsetkych tych naolejovanych gayov s photoshopovym brusnym svalstvom do rozkrokov.
Joe (2013)
Neverim svojim ociam. Nicolas Cage hral. A vyborne. Pomalsie tempo filmu vylozene slusi. Vyber hercov super. Za mna 4 hviezdy.
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Druha hviezda za znicenie Londyna a za zaverecny song od The Heavy.
Pád Bílého domu (2013)
I pledge allegiance to the Flag of the United States... Chce se mi blejt.