Poslední recenze (278)
Pink Floyd: The Wall (1982)
Neznám lepší antiválečný, antimoderní, antikapytalisticko-totalistický film, než The Wall! Už jen fakt, že film napsal člen nejlepší hudební kapely XX. století..... Toto mistrovsky geniální dílo bych mohl sledovat od rána do věčera a furt by mě v některých okamžicích mrazilo a v jiných dojímalo! Nemám slov! ...100%
Nabít a zabít (2006)
Příjemný, trošku (od poloviny) zdlouhavý a možná až moc (ke konci) objasňovaný filmeček, který na hranici 4* udrželi jen moji oblíbení herci (S.J. a B.W.)... Neříkám, že to za shlédnutí nestojí, ale nečekejte od toho buhví co. ...75%
Zvonilka a piráti (2014)
Konečně zase normální animovaná pohádka, bez všech těch amerikanismů a blbostí! Být dítě tak tenhle animák miluju! Lepší 4* a 80%
Poslední deníček (3)
Masters of sex
Dnes jsem dokoukal první epizodu nové seriálu z dílny SHOWTIME a rozhodl jsem se tento počin zaznamenat do tohoto deníčku ;) Proč? Protože tenhle seriál si to zaslouží, tak jako by si to zasloužila první řada Dextera (kdybych v té době měl účet na CSFD.cz)
Troufám si tvrdit, že toto dílko je rozhodně nejlepší začínající seriál roku 2013 a pěvně doufám, že si svoji kvalitu udrží i nadále. Samozřejmně hodnotím za 5* a percentuálně dávám za první sérii 99%
Tak a teď jdeme počítat dny do další série :)