Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
První Star Wars, které jsem viděl a musím říct, že to byl skvělý zážitek. Celý film má svižné tempo ani chvilku jsem se nenudil, výborně natočenou akci, zajímavý příběh a sympatické postavy. Na dobu kdy Nová naděje vznikla má skvělé efekty, závěrečná vesmírná bitva u hvězdy smrti je úchvatná. Masky různých tvorů z galaxie jsou mistrovské dílo. A nesmím zapomenout na krásnou hudbu Johna Williamse bez které, by Star Wars nebylo Star Wars.
Indiana Jones a Chrám zkázy (1984)
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Pokračování stejně skvělé jako Nová naděje. Impérium je temnější a bráno více vážně než Nová naděje a to se mi líbilo. Ubylo vtipu a přibylo více dramatičnosti. Impérium je nejtemnější, protože tady hrdinové prohrají a vítězí zlo. Han Solo zmražený v karbonitu, Luk se dozvídá strašlivou pravdu a rebelové musí opět hledat bezpečný úkryt. Impérium je určitě nejlepší díl celé ságy, není mým nejoblíbenějším to je Návrat Jediho, ale uznávám, že je nejlepším.
Souboj Titánů (1981)
Věc (1982)
Americký vlkodlak v Londýně (1981)
Mám rád vlkodlačí horory a tento patří na vrchol. Všechny scény jsou opravdu strašidelné a ujišťuji vás, že se u nich budete bát. Už jen ten začátek, kdy jsou dva kamarádi za měsíčního svitu sami na blatech a slyší jen strašlivé vytí a vrčení. Začátek je opravdu brilantní, pak film malinko ztrácí tempo a jsou zde i malé prvky komedie, ale to mi nebránilo, abych si film užil, až do úplného konce. Rozhodně doporučuji.