Oblíbené seriály (7)
Městečko Twin Peaks (1990)
.. je to jeden velký a neobvyklý trip, při kterém mrazí a mozek nelení.
Království (1994)
Totální unikum!
Black Books (2000)
Teorie velkého třesku (2007)
.. to se nedá :)))
Čáryfuk (1970)
Byly doby, kdy byl Čáryfuk mým velkým vzorem :0P
Zázračný svět (2013)
Pět hodinovek, z nichž každá je kouzelná. Nesouhlasím s (momentálně zde jediným) komentářem DaViDa 82, podle mně je tohle kvalitní série, která nám ukazuje přírodu v souvislostech - není to do hloubky kutající, supervzdělávající a extravědecký dokument, ale série, která má popularizační charakter, úžasnou obrazovou stránku, široký záběr, nadmíru zajímavý obsah a sympatický a očividně zapálený komentář Briana Coxe. Dotknout se mnohého v krátkém čase ještě neznamená, že výsledek nutně musí být povrchní. Tenhle dokument díky tomu ukazuje přírodu jako komplex - tak, jak bychom ji měli vnímat. Ke všemu je to fakt pastva pro oči.