Recenze (82)
Batman (2022)
Celkom nuda.
Serial Experiments: Lain (1998) (seriál)
Evangelion v štýle cyberpunku.
Katanagatari (2010) (seriál)
Všetko dobré okrem toho konca.
Čihajafuru (2011) (seriál)
Chihayafuru mi bolo odporučené ako ďalšie športové anime, ktoré stojí za to pozrieť. Keďže v anime dokáže byť hype i varenie, dal som tomu šancu, ale musím povedať, že prvá séria je celkom sklamanie. Nájde sa tu pár dobrých epizód, dizajny niektorých postáv sú nápadité, avšak zráža to veľmi priemerná animácia s priveľa statickými zábermi a slabo motivované postavy. Najhoršie ale je, že samotné zápasy nie sú najlepšie zvládnuté a hype či zadosťučinenie sa nedostavuje. 3*
Tengen toppa Gurren Lagann (2007) (seriál)
Boha, to finále.
Ókami to kóšinrjó - Season 2 (2009) (série)
Kde je tretia séria?
Iron Fist (2017) (seriál)
Neviem ako, ale užil som si tento seriál. Ani v najmenšom nie je bezchybný, práve naopak, nájdu sa tu plot holes, postavy občas povedia veci mimo ich charakter, súboje neohromia... a predsa som to pozrel celé, bez väčšieho trápenia. Druhá séria Daredevila bola nudnejšia než toto.
Hjóka (2012) (seriál)
Po technickej stránke perfektné. Postavy sú zábavné a sympatické. Avšak čo sa deja týka, tak i keď je to viac Slice of Life než mysteriózne, niečo tomu chýbalo.
One Piece Film Gold (2016)
One Piece + Kasíno + Dannyho jedenástka. Spolu so Strong World najlepší One Piece film, pričom sa dá odporučiť aj ľuďom, ktorí nepozerajú anime. Myslím, že by si ho užili.
One Piece '3D2Y': Âsu no shi o koete! Rufi nakamatachi no chikai (2014) (TV film)
3D2Y: Overcome Ace’s Death! Luffy’s Vow to his Friends je špeciál, ktorý sa venuje obdobiu dvoch rokov, ktoré anime preskočilo, počas ktorých Luffy trénoval na ostrove Rusukaina. Teda konkrétne sa venuje len jednej udalosti, čo je i najväčšia slabina špeciálu. Nepriateľská pirátska posádka nie je vôbec zaujímavá a tak dej celkom nudí. Je tu pár zaujímavých a vtipných momentov, ale na tých 108 minútach je ich málo. Slabšie 3*