Recenze (85)
47 róninů (2013)
vizualne krasne. jedine, co mi vadilo, bola ta anglictina.
Světová válka Z (2013)
vizualne nadherne, Jeruzalem najkrajsi. prijemne prekvapenie.
Klip (2012)
juuuuu zase raz sme sa vypravili do kluboveho kina, ktore zgrupuje vsetkych bratislavskych intelektualov a tentokrat sa nam podarilo nezaspat (nie ako pri norskom dreve, ked nam sliny tiekli na novotapacirovane sedadla a precitli sme az pri zaverecnych titulkoch). ehm, bol to taky trocha iny "zaner" na aky sme zvyknute v multiplexoch:) a hlavnym hercom sa teraz musia deti v skole posmievat :) mozno je ich vykon aj na podmienecne vylucenie. mnamka.
Nespoutaný Django (2012)
napriek mojej nekonecnej zalube v striekajucej krvi a spomalenych zaberoch jamieho foxa barefoot na nahom konskom chrbte musim podotknut, ze strielanie do koni (na konci bolo samozrejme pre nas ochranarov napisane, ze no horses were harmed) a trhanie ubohych cernoskov psickami mi nie je po chuti a pripada mi napriek vsetkej tej enormnej zabave rusive. a ano, viem, ze to bol tarantinov django.
StreetDance 2 (2012)
no napriek mojej tanecnej minulosti musim podotknut, ze moja inac oblubena sofinka mi pripadala ako slightly retarted, asi by ju nemala kamera zaberat zblizka a priamo do tvare. ash ma nadmieru iritoval a priznavam, ze som to stiahla najma kvoli stephanie (danska tanecnica), ktoru osobne poznam a kvoli uzasnej elisabette di carlo. napriek vsetkemu som vsak zostala sklamana.
Expresní zásilka (2012)
pan shannon mi extremne liezol na nervy.
Vražedná hra (2012)
tento podivny pokus o sfilmovanie pattersonovho alexa crossa ma s kniznou verziou spolocne asi tak mena postav a ... a... a to by aj bolo vsetko. konecne som pochopila, preco film v bratislavskych kinach ani nepremietali. predpokladam, ze 90 percent divakov kniznu predlohu ani neregistruje, ale tej by som dala 5*. davam tu smiesnu jednu len pre matthewa foxa, ktory je proste yebac aj s kliestami v ruke. skoda, ze sullivana nemohol hrat poriadne.
Honey 2 (2011)
to bol taky ten filmecek, ze som si ho pustila k jedlu, skonzumovala som veceru a nasledne som to zase vypla. nic extra, ale ani extra hnusne. bohuzial, po tanecnej stranke tiez nic svetoborne (nic co som este nevidela).
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Bez mucenia priznavam, ze som citala vsetky knihy a videla vsetky filmy. Niektore nielen raz. Ale tento posledny pocin..... Miestami ma tazko lamalo na spanok, miestami som bola nutena prekonavat nutkanie na davenie pri prestrihoch na stastne a milujuce sa dvojice a pri detailnych zaberoch na svadobne obrucky. EHM. Rozumiem samozrejme, ze cielova skupina kniziek aj filmov je partia slintajucich adolescentiek, ktore si predstavuju, ako do sviatosti manzelskej vstupuju s neposkvrnenym vencekom, ale co my ostatni???? Ziaden poriadny sex, ziadna krv a este k tomu aj pocitacovy infant. A Kristenka hnusna ako vzdy, napriek kniznej predlohe slubujucej brutalnu zmenu na krasku.
Do Říma s láskou (2012)
za 4 pre vsetkych tych, ktori zili nejaky cas v taliansku. pretoze tak sa da najlepsie pobavit na vsetkych inside jokes. v spojitosti s inou krajinou by ma to ani nebavilo pravdupovediac.