Poslední recenze (5)
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Docela slušný film s hezkými efekty ačkoliv dějová stránka tam docela vázne,neboť tam máme jen pár usmrkaných scén, na které se dá koukat...ale za efekty,super záporáky a bohužel né zrovna šťastný konec na který by čekal kde kdo dávám zasloužené 4 hvězdy (když nekoukám na rozpočet,obsazení atd. ,je to velice slušný film,kde konečně v dnešní době neudělali z filmu happy endovou love story)
Poslední legie (2007)
Vcelku slušný nápad o natočení posledních chvil Říma,založené na skutečné události,avšak s některými zbytečně hloupými chvílemi,které spíše kazí film svou předvídatelností,zbytečnou fikcí (hlavně uplným závěrem) a bohužel film,kde se dalo využít spousty dobrých i napínavých scén cestou do Británie...bohužel jen málo hezkých scén a slabý závěr si s hodně přimhouřenými oky zaslouží 3 hvězdy za nápad,chvilkové dobré scénky a další římský fantasy (kterých není tolik dobrých) ,avšak vcelku zklamání. Film,který když se vidí jednou za pár let se dá koukat,jinak ne.
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Jedná se o vcelku pěkné a akční fantasy,spoustu bitek a upírů. Kdo má jedno z toho rád,tak tomu na chuť přijde. Je tam sice pár nepodařených efektů,ale v celku je to pěkný film,kde se mi nejvíce líbila atmosféra na konci filmu na vlaku a zakončení bylo humorné. Původně jsem tedy chtěl dát 3 hvězdy,ale za to zakončení a na smyšlený příběh dobrý film dávám hvězdy 4.