Oblíbené filmy (9)
RoboCop (1987)
Nasilne akcni "drama" se slusnym spadem... bez kecu dostanete to co ocekavate od cloveka s plastovym brnenim a spatnym makeupem.. Robocop je láska....
Vetřelec (1979)
Věc (1982)
Terminátor (1984)
Dle mého názoru je tohle nejlepší ze série. i když by jiný tvrdil, že je to druhý díl. Jednička má super noir atmosféru, je více brutální a taková nějak víc špinavá a 80s. Terminátor tu působí fakt děsivě a v dalších dílech se tohle už tolik nepovedlo.
Zjizvená tvář (1983)
Hezky surový pohled na zajímavé kubánské řešení. Klasika s Al Pacinem.