Recenze (268)
Cruella (2021)
Emma Thompson je uzasna mrcha, ale to je tak jediny dobry na tomhle filmu bohuzel.
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Pekna stylovka, jen ufnukana pani Schroederova se neda vystat. Snad z ni udelaj neco lepsiho nebo ji odstrani, jinak nemam vyhrad.
Rodina na baterky (2021)
Uz tam zase cpou LGBT+ aby mohli vubec udelat film?! Co na to rict… Divna animace, zvlastni postavy, radoby moc cool… Nevim co na tom vsechny tak dostalo.
Cesta do Ameriky 2 (2021)
Otravna zbytecnost.
Křupaví mazlíčci (2017)
Pitominka co bohuzel nebavila ani deti.. (Hvezdicka za obsazeni)
Girls (2012) (seriál)
Nejdriv skvely. V ty zaplave otravnejch serialu “s hezkyma lidma” clovek oceni originalitu, humor a tak...ale pak. Hannah je s kazdym dilem cim dal tim vetsi a otravnejsi pi*a (vic nez Carrie) - pardon to nejde jinak - ze uz se to pak neda ani dokoukat. Skoda.
Old Guard: Nesmrtelní (2020)
Jako jo asi blbost ale co si budem, s tim koncem chci videt pokracovani!
Wonder Woman 1984 (2020)
Prekvapuje me takovej rozdil v procentech od jednicky, me to prislo stejne nanic... Ale Gal je proste WW, zustavam u trech* (proste vsechno lepsi nez Afflackuv radoby batman).
Raya a drak (2021)
Aneb kdyz se spoji Mulan s Moanou, aby zachranili davnej snovej svet.. A Covidova narazka v titulkach celkem trefna, jo skoda no..
Duše (2020)
Zda se, ze Pixar se zacina orientovat na dospele publikum (s detskou dusi). Je to barevne, hrave, zvucne, ale prece jen si nemyslim, ze by ho deti mohly pochopit s hloubkou, jaka je tu nabizena.