Recenze (51)
Příběh lesa (2015)
Krasojízda.
Český žurnál - Matrix AB (2015) (epizoda)
To, co divákům VK během 70 minut klade na srdce, nám v závěrečné scéně sám AB vyvrací. Alespoň naoko. Tak ano, nebo ne? Bílá, nebo černá? Žádná. Autor z dokumentu profesionálně "vybruslil". Ale i tak; více takových.
The Nobody´s River (2014)
Za trest.
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Špičkový seriál, který - bohužel - od druhé poloviny vážne ztrácí. Škoda.
Na cestě (2012)
Tři hvězdy jen kvůli hambatým scénám Stewart a teplému Buscemi. Jinak zklamání. Škoda.
Siberut (2012)
O ničem. Bez pointy, příliš hrané, zmatená kamera a místy až směšný komentář (myšlen bohužel vážně). Z Expediční kamery 2013 jednoznačně nejslabší.
Haló efekt (2011)
Dá se nějaký záběr natočený na Islandu zkazit? Jo, když vám před něj leze parta kajakářů. Vleče se to, po půl hodině člověk neví, jestli se to náhodou neopakuje.
Rytmus (2005)
Není pohybu bez rytmu. A není 5* bez originality!
Sandstone (2012)
Jednoznačná převaha formy nad obsahem, a vůbec to nevadí. Ta kamera je prostě úžasná!
Největší náboženská slavnost - Kumbhamélá (2013) (TV film)
National Geographic nezklamal! Nechat se na 8 dní zakopat do země, stát 10 let na jedné noze nebo mít 40 let jednu ruku zdviženou. Kumbah Mela. Jediný festival viditelný z vesmíru.