Recenze (3)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Asi až na čtvrtý pokus jsem film zhlédnul celý. Asi to je i o divákovi a jeho vyzralosti, protože jsem to vždycky vypnul z důvodu, že mě film nudí a je o ničem. Nicméně se mi konečně podařilo film dokoukat a klobouk dolu. Tohle je opravdu legendární film a už chápu proč.
Chicago Fire (2012) (seriál)
Miluju filmy, seriály a dokumenty, které se týkají záchranných složek a u hasičů to platí dvojnásob. Zatím jsem viděl všechny díly a nezklamal mě ani jeden. Snad to tak zůstane!
REC 3: Počátek (2012)
Tak po shlednutí jsem trošku zklamaný, nicméně po husté jedničce a nadupané dvojce aspoň trochu více uvolněný film, který obsahuje hodně černého humoru, nelogické chování postav, děj se dá hodně dobře předvídat, ale na druhou stranu vám nabídne dobrou brutalitu a některé opravdu povedené scény, nicméně ve finále je to taková parodie na celou sérii. Určitě se u toho bát nebudete, nicméně pro opravdové fanoušky REC bude film zklamáním...