Poslední recenze (1 769)
Sayen: Lovkyně (2024)
Ekologická Sayen mě byla totálně nesympatická,s označením akční,bych byl taky hodně opatný.Celkově nezaživná slatanina,kdy jedna aktivistka a její heckerský tým,chce zamezit nadnárodní společnosti,prosadit kontraverzní zákon.
Den poté (2004)
Dějově to trošku samozřejmě pokouhávalo,ale vizuál a efekty byl zase o něco zvednutý.Tady ty prachy asi byly opravdu vidět.Vlastně všechno wow, bylo už vidět v trailerech a v samotném filmu je to o něco delší.
Tři mušketýři: Milady (2023)
Rozhodně i 2.díl byl taky dobrý počin a zřejmě jsou otevřená vrátka i pro 3 díl. Jediný do očí bijící nesmysl byl,černý princ, jakože prý králův kmotřenec.Docela pomalinku mi to začíná vadit,jak se všechno začíná překrucovat a následně dosazovat,aby náhodou někteří,třeba nebyli diskriminovaní,divná doba.