Poslední recenze (13)
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Nepamatuju si, kdy jsem se v kině tak strašně nudil, první půlka slušná , ale jakmile se objeví Bruce, jde to do kopru, nuda...
Nedotknutelní (2011)
špička, buďme rádi, že z Francie. Nikdo netlačil na slzy, skvělý humor a šarm... Po delší době velmi dobrý film. Remake netřeba.
Underworld: Probuzení (2012)
Mám tyhle fantasy blbosti rád, ale smutně přiznávám, že Kate už to neutáhne. Zbytek vykradený ze všech filmů, které už jsme viděli, tomu taky nepřidá. A hudba mě zklamala nejvíc, po 20 minutách mě její zadek přestal bavit a čekal jsem, že alespoň soundtrack mě udrží...nestalo se. škoda.