Recenze (1 049)
Lampa (2004) (pořad)
Za diely mimo politiky *****, za diel v ktorom Vitkovič brutálne rozbil Oravcove neoliberálne koncepty aj šiestu ale v momente keď ten paranoidný pseudointelektuálny konzervatívny polofašista čo vidí komunistu za každým bučkom (áno myslím, Stevena Mushrooma) pozve zásadne len "to pravé" spektrum slovenskej politiky a "tie pravé" think thanky na témy kde sa všetci zhodnú, že za všetko môže ľavica s Ficom (ktorý nie je ľavičiar ani náhodou) tak za tie by som mu zobral aj tie hviezdičky čo mu dávam. Skrátka, je to zmrd, ale apolitické diskusie vedie bravúrne. 5/10
Odnikud někam (2010)
...s odretými ušami ale musím to vidieť ešte raz, až potom budem vedieť či to má v sebe viac alebo menej. 9/10
Sedmý kontinent (1989)
Mám rád pošahané rodinky, alebo ako vyriešiť "slobodu" materiálne zabezpečeného stredostavovského života na Konci dejín v atomizovanej societe liberálnej demokracie. Skutočný recept nám poskytne až o 10 rokov Tyler Durden. Thanx for that Mr. Chuck. 8/10
Team America: Světovej policajt (2004)
Met Deejmn!
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Prúser. Koncept videohry a nerdov je fajn, ak si film drží odstup a neberie sa vážne. Ale toto sa berie smrteľne vážne. 5/10 P.S. podobne formálne fungoval Speed Racer, ten je ale omnoho lepší.
Farmář hledá ženu SK (2010) (pořad)
Naprosto neuveriteľné !
Jak vycvičit draka (2010)
How to beat PIXAR. With STORY about harmony. 10/10
Ultimate Avengers: Konečná pomsta (2006)
I want to serve to my country. Bueeeeeeeeee
Vyfič! (2009)
Klišé až po strop ale napriek tomu, že športové turnaje považujem len za o niečo menej hlúpe verzie fetišu úspechu súťaží krásy, veľmi milý a odzbrojujúci film. Ellen chcem definitely za girlfriend. 9/10
Počátek (2010)
Na prvýkrát plný kotol s odretými ušami. Film, jednoduchý až po strop, tváriaci sa strašne zložito. Poriadny koment až po druhej resp. tretej projekcii. 10/10