Recenze (1 136)
Mistři hip hopu (2011)
Další rádoby remake nebo následovník Let's Dance. Samozřejmě již všichni víme jak to dopadne. Tentokráte chtěli režiséři spojit tanec a freeruning. Což se jim teda moc nepovedlo, protože jediný freerun kousky byly na začátku a pak asi 2minuty v tý hale, toť vše. Velká nuda. Choreo nic moc, songy mě taky nezaujaly. A vůbec, to finále měli vyhrát ti groovaři, zabili nejvíc!
Moje krásná učitelka (2011)
Lepší 3*. Lehce nadprůměrná romkom s příjemnými herci a dějem.
Moneyball (2011)
Příjemný příběh, skvěle natočené, dobře obsazení herci. I když dle mého názoru to je přeci jenom určeno spíše západnímu světu, který baseballem žije. Pro nás evropany si myslím, že to taková srdcovka není. Já osobně jsem se zpočátku v té přemíře jmen a týmů ztrácel. Ovšem pokud to mám hodnotit jako celek - spokojenost.
Moto cestou necestou (2011) (seriál)
Jakási rádoby napodobenina putování Evana Mek Řehoře. Velká slabota. Jednu hvězdu dávám za pár zajímavých záběrů přírody a Pavla Lišku, kterého mám rád.
Musíme si promluvit o Kevinovi (2011)
Nevěděl jsem do čeho jdu a po shlédnutí vlastně ani nevím, co jsem viděl. Příběh, který prolíná asi tři časové linie a je neskutečně přeházený. První půlhodina vám v podstatě nic neřekne a já se pořád ptal "Tak kde je sakra ten Kevin, o kterým si musíme promluvit" - toho jsem se tedy nakonec dočkal. Musím říct, že tohle dítko bylo fakt slušný kvítko. Z atmosféry místy slušně mrazilo. T.Swintonová a E.Miller podali skvělý herecký výkon, ale já jsem prostě z toho filmu šíleně zmatenej a vlastně ani pořádně nevím, co se mi na něm líbilo - proto tak slabé hodnocení.
Nadějný rok (2011)
Bohužel nejsem zrovna prvotřídní "ptákofil" aby mě tato komedie nějako významněji zasáhla. Avšak Jack Black a spol. se celkem hodně snaží mě tento snímek zpříjemnit. A taaak jsem se těšil na Jima Parsonse a nakonec tam byl pouze ve dvou kraťoučkých scénkách. No na oddechovku dobré, ale pro mne slabé 3*.
Na draka (2011) (studentský film)
S představivostí je svět hned krásnější. Příjemná animace a trefná hudba.
Nákaza (2011)
Jsem velice překvapen. Výborně natočený snímek, skvělé herecké obsazení, které mi tam přesně padlo. Soustředěnost na jednotlivé postavy a ne jen na děj chválím. Další "+" také za závěr, který je sice krátký, ale odzbrojující. Tohle není žádný sci-fi utopistický snímek - tohle se opravdu může stát a měli bychom si uvědomit, jak málo k tomu stačí.
Následuj svůj sen (2011)
Film především pro fanoušky anglického fotbalu. Místy na můj vkus až moc dojemné, ale celkově velice příjemná podívaná.
Nedotknutelní (2011)
Skvělý film s výbornými hereckými výkony hlavní dvojce. Oceňuji, že to vznikalo ve Francii a ústřední dvojice nebyla vybírána z nějaký hollywoodských legend a hvězd, dává to filmu úplně jiný nádech. Velká spokojenost! Jeden z filmů, ke kterým se vždy rád vrátím.