Recenze (288)
Egao (2003)
Podle mě tak trochu kýč. Ale chcete-li načerpat trochu toho optimismu do života, není nic lepšího. Egao, zvedne ti náladu.
Art of Mirrors (1973)
Působivá hudba. Působivý obraz. zPůsobí zamyšlení zda to něco znamená nebo je to jenom hříčka. Je to jen hříčka, ale Působivá.
Harpya (1979)
Lze se pos*at strachy třikrát během devíti minut? Lze. Alespoň mě se to podařilo.
Fantasmagorie (1908)
Výstižný název. Je to opravdu fantasmagorie, i když 100 let stará. Z úcty ke stáří snímku jedna hvězdička k dobru.
Father and Daughter (2000)
Strašlivej doják. Slzy na krajíčku.
Billy's Balloon (1998)
Co to proboha bylo? Happy Tree Friends jsou aspoň roztomile kreslený (když už nic jinýho), South Park je občas vtipnej (kdysi jsem viděl jeden díl při kterém jsem se dvakrát pousmál), ale todle je jenom jedna velká trapárna. Ale komu už nestačí ani fekální "humor" ani vraždící se zvířátka, tomu se todle líbit bude. Mě ale určitě ne.
Gagarin (1995)
Co všechno nelze vtěsnat do tří minut! Touhu po létání, opičení, zvědavost, snahu vyniknout, být v něčem pionýr (ve smyslu být průkopník, ne člen "Gottwaldjugend"), odlišnost, překvapení, nevolnost, splnění snu, ztrátu iluzí a ještě mnohem, mnohem víc. Jediné co mi brání dát filmu pět hvězdiček je grafické zpracování.
Forrest Gump (1994)
Po prvním shlédnutí geniální film (5* bez zaváhání), po druhém už jen lehce nadprůměrná přeslazená americká limonáda (stěží 3*).