Recenze (63)
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Isa Lopez totálně zkurvila velmi dobrou detektivní sérii, jejíž první řadu kdysi provázel neuvěřitelný hype, další dvě serie byly fajn a fungovaly, Noční krajina je katastrofa. Zajímalo by mne, kdo tuhle pseudofeministickou, rádoby mysteriozní, sračku nechal natočit někoho takhle neschopného, vypravěčsky tupého, jako je Lopez?! Na seriál jsem se hodně těšil, ovšem takové rozčarování a nasrání jsem u dobrovolně sledovaného vizuálního díla dlouho nezažil. P.S. Zakomplexované krávy všech zemí vyližte si prdel!
Hollywoodská klišé pod palbou (2021)
To je tak,když vás o klišé poučuje kokot, co hrál hlavní roli ve filmu Atomový vlak...
Volejte Saulovi - Série 3 (2017) (série)
Vývoj postav a gradace děje jsou tak pozoruhodné a výborné, že se domnívám, že v příštích sériích mi budou chybět hvězdičky... naprostá spokojenost
FUBAR - Vemte dceru do práce (2023) (epizoda)
Víc nedám, zmarněný čas...
Hlava nebo orel (1980)
Výborný, lehounce misogynní příběh, se skvělými herci. Místy se mi vybavily romány od G. Simenona.
Tajemství (1974)
Velice těžké hodnotit. Zápletka hloupá, ale režisérem budovaná atmosféra je skvělá. K tomu tři parádní herci a hudba. Vlastně jsem se dobře bavil, ale celá ta zápletka je tak pitomá....
Na západní frontě klid (2022)
Tomu nelze mnoho rozumět.... Na západní frontě je román tak známý, že.... např: bije do očí, že to knihu jenom "potkalo"....; absolutně nedává smysl, co se na plátně děje a jak to souvisí s knihou.... Inu dobrá, je možné respektovat, že film se vzdálí předloze...., jenže pak bych rád viděl film, který nabídne kvalitativně něco zajímavějšího než předloha (např. Mannův Mohykán). Uznávám momenty, kdy film zprostředkovává zákopovou válku, jenže to fakt nestačí.... Emoce nula.... škoda... strašná škoda...
Obavy komisaře Maigreta (1970) (TV film)
Promarněná příležitost! Skvělí čeští herci, výtečná předloha a bohužel neuvěřititelně blbá adaptace. Režije je nijaká, plus několik rušivých střihů a mikrofon v záběru. Maigret bez dýmky, dobrého pitiva a atmosféry. Ve srovnání s rozhlasovým provedením s Rudolfem Hrušinským jako Maigretem, působí tato filmová adaptace jako nepovedný vtip. Za Sklenčku a Hrušínského dvě hvězdy plus.
Unaveni sluncem (1994)
Pěkně natočený hnusný film! Mám litovat životní úděl svině Kotova, která po boku Stalina vraždila, až ji sám Stalin zavraždil?! Michalkova bych na pár chvil poslal do Oděsy v době řádění takových kurev jako byl hodný tatík Kotov. Třikrát fuj russáckým vrahům se sladkým úsměvem na tváři. P.S. Zbylé díly trilogie jen potvrzují, že Michalkov je stejný sráč jako Otík Vávra.
Havel (2020)
Tak špatný, jalový film si Václav Havel nezasloužil. P.S.: Bartoškovo pojetí geniálního Jana Patočky měla být úmyslná karikatura intelektuála?