Poslední recenze (265)
Představa o tobě (2024)
Tenhle film na mě vyskakoval poslední dny snad úplně všude, tak jsem tomu dala šanci a jako že wau... velmi milé překvapení, dost se mi to líbilo. Docela se divím, že je to tady vedené pouze jako drama, však to byla romanťárna jak vyšitá... místy až taková pohádka (ale ty já ráda, takže za mě úplně v pohodě). Anne a Nicholas měli vážně výbornou chemii a žrala jsem jim to i s navijákem. Příběh může být pro někoho jen "zfilmovaná fanfikce" která nemá co nabídnout, ale pro mě to byl prostě krásný příběh o lásce a hlavní dvojici jsem si opravdu oblíbila na první dobrou. Pět hvězdu na přilepšenou hodnocení a taky za to jejich vzájemné jiskření, který by jim mohl kde jaký "profláknutý filmový pár" závidět.
Fallout - Season 1 (2024) (série)
Hry absolutně neznám, takže jsem do sledování šla více méně úplně naslepo. Netuším, kolik věcí mi uteklo, jen díky tomu, ale rozhodně to ničemu nevadilo. Asi. Tohle je jeden z těch seriálů, co dokáže namotat a nepustit (pokud je to nějakým způsobem žánr, co vás baví) takže jsem ho dala i na jeden zátah. Jako jo, přijde mi, že mám po posledním díle víc otázek než odpovědí, ale aspoň mám jistotu, že se budu chtít určitě podívat i na druhou sérii, až bude ta možnost. Největší tahoun byl určitě Walton Goggins (btw, v některých momentech mi s touhle postavou připomínal Eda Harrise ve Westwordu).
Kaskadér (2024)
Jo, přesně tenhle typ filmu mám ráda. A tady bylo opět vše, abych dala plný počet hvězd. Jo, největší zásluhu na tom má rozhodně Ryan, protože tahle role mu seděla jak ulitá. Skvělá akce, kaskadérské kousky rozhodně zaujmou. Mimo to, Colt a Jody mají mezi sebou super chemii, jen škoda, že těch scén neměli ještě o kousek více. Ráda se podívám znovu, až bude zase možnost.
Poslední deníček (5)
Solène and Hayes • The Idea of You
Solène a Hayes (Anne Hathaway a Nicholas Galitzine) z filmu The Idea of You. #Solyes