Poslední recenze (20)
Close (2019)
Tri hvezdicky, protoze na ceske pomery slusna akce, jen par otravnych klise a hlavne Noomi tyto role opravdu jdou. Ocenuji, ze tento film je teprve tretim pocinem reziserky a tocila ho zajimava baba :), myslim, ze nam jeste ukaze neco pekneho. Talent tam je a v hlave to ma srovnane.
Old Guard: Nesmrtelní (2020)
Za me zklamani, jedna hvezda je za Charlize Theron a druha za Chiwetel Ejiofor, pribeh je nudny, motiv hrdinu nesmyslny a cele je to tak tak Becko, na ktere by sice ceska kinematografie vyplacala vsechny lvy a Mirka se u toho pocurala stestim, ale Netflix umi lip. Sakra lip. Sama rerziserka priznava, ze jejim hlavnim motivem bylo natocit neco s cernou zenskou v hlavni roli, protoze to je tak treba. Doslova s "black woman, cause it is so needed." Trochu racismus naruby a tomu filmu to jen ublizilo, i kdyz se herecky snazi, jak muzou. Skoda. https://youtu.be/R3iMw-jO6fU
Cannabis (2016) (seriál)
Dobra hudba, realisticke francouzske realie, uveritelna zapletka mezi Francii, marokem a Spanelskem. Me se to libilo a rad bych shlednul i druhou serii!