Poslední recenze (7)
Na vlásku (2010)
Tak jsem dokoukal. S přítelkyní jsme na sebe jen nevěřícně hleděli a nevěřili vlastním očím a uším. Český dabing, věc ve které jsme veskrze dobří, se jaksi Na Vlásku nepovedl, teda jako vůbec nepovedl, kdyby ten film byl takto udělán jako originál tak je to odpad všech odpadů. Ohodnotil jsem ho 2 hvězdičkami jen protože doufám, že v originále bude o něco lepší. Sjezd vodního koryta a lá Marty McFly, hodní vyvrhelové, Rapunzel co pánví zmákne kdekterého chlapa, Mission Impossible kradení koruny a podobné úlety jsou dost strašné. Celou dobu jsem čekal kdy na nás vybafne Shrek a vlastně kdy se film změní ve Shreka. P.s - Chameleoni žerou poletující hmyz a ne ovoce ;-)
Mulholland Drive (2001)
Přiznejme si že film má náboj, zaujme, je umělecký, ale na druhou stranu je zmršený a to díky zásahu producentů do tvoření D. Lynche. Opravdu je to jako se dívat na úvodní díl seriálu a na poslední díl seriálu to co je mezi nimi nám zůstalo skryto. Ať už s tím měl Lynch jakýkoli záměr tak mu nevyšel. Škoda.
Půlnoční kovboj (1969)
Tak jsem dostal facku. Nachytán na sladkobolnou melodii soundtracku a remake kteréhosi tuzemského interpreta jsem čekal mix westernu komedie a dostal jsem společenské drama. Pěkný film a doporučuji pokud jste ho ještě neviděli.