Oblíbené filmy (6)
Stormbreaker (2006)
Líbí se mi, je tam dost akce...
Jsem číslo čtyři (2011)
film když se chci kouknout na nějakou hovadinu
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
ujde to
Čarodějův učeň (2010)
Celkem fajn film...
Sherlock Holmes 3 (2024)
Exodus (1960)
exodus jsem četl jako knížku doufám že film bude stejně dobrej knížce bych dal 5 hvězd