Poslední recenze (50)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Film Batman vs Superman mě nijak zvlášť neuchvátil a proto ho hodnotím tak nízko. Nicméně skvělý herecký výkon předvedl Jesse Eisenberg, který mě přesvědčil o jeho kvalitách od samého začátku filmu až po jeho konec, kdy jeho herecký um gradoval.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Dlouho jsem přemýšlel a zvažoval, jak ohodnotit nové Star Wars. Nakonec jsem se rozhodl pro 5*, ale bylo to na hraně s 4*. Proč jsem se tak rozhodl? Film měl od začátku až do konce svižné tempo, rozhodně jsem se nenudil. Vtipné dialogy mě dost pobavily. :) Celkově se mi film líbil. Proto jsem dal 5* (8/10). Proč jsem nad tím tak dlouho přemýšlel? Protože jsem se před premiérou, jako asi většina fandů, podíval na všech šest předchozích epizod a všechny na sebe krásně navazují, mají v sobě určité kouzlo. Tato sedmá epizoda mi tam ne úplně sedí. Měl jsem z toho takový zvláštní pocit, nevím proč. Jakoby to byl samostatný film a od ostatních Star Wars se tak trochu distancoval. Aspoň takový pocit jsem měl já. Nicméně film jako takový mě dostal a těším se, až se na něj podívám znovu a těším se na další epizody, které budou stát určitě za to. :)
Islám v ČR (2015) (pořad)
Celkem zajímavý pohled na to, jak to vypadá v ČR s islámem. Je to točeno z různých druhů pohledu, jak už od samotných muslimů žijících u nás, tak i s kritiky. Bohužel pořad nic neřeší.