Recenze (5)
Přání k mání (2017)
Velke prekvapeni...cesky film, ktery byl originalni, mel vtipne a duchaplne dialogy a nektere dobre herecke vykony!!
Black Panther (2018)
Nudný a do puntíku předvídatelný děj...choreografie akčních scén nezvykle umělá...snad jen graficky a kostýmově pěkně zpracované, ale to je asi vše..
matka! (2017)
Javier alias spisovatel Babis, ktery pro diamanty jde pres mrtvoly..
Transformers: Poslední rytíř (2017)
Bayuv prujem...po poslednim Transformes jsem si myslel, ze uz to horsi byt nemuze a ejhle muze!
Národ Z (2014) (seriál)
Naprosto geniální, zábavné, překvapivé a občas i zábavně přehnané...nicméně ohromně podhodnocený seriál díky nápisu The Asylum a Syfy ..ubohé