Oblíbené filmy (8)
District 9 (2009)
Fantastický děj. Skvělá kamera. Už dlouho jsem neviděl tak dobré sci-fi, jako je District 9. Velmi se mi líbil částečně dokumentární střih filmu. Samotný film má myšlenku. Rád se k němu vracím a už jsem ho viděl několikrát.
Matrix (1999)
Tohle je sci-fi klasika. Matrix jsem poprvé viděl, když mi ho půjčil spolužák ze školy na VHS. Naprosto úžasný film, neočekávaný a svižný děj, skvělé dialogy, atmosféra... Jsem rád, že jsem si vybral tu správnou pilulku.
Matrix Reloaded (2003)
Matrix Revolutions (2003)
Animatrix (2003)
Animatrix doplňuje chybějící informace, které jste nestačili pochytit z filmů Matrix. Některé příběhy se mi líbily díky své grafice, jiné už trochu méně. Dějově je to však vynikající a doporučuji.
Pelíšky (1999)
Česká klasika. Vynikající herecké obsazení, svižný děj, zasmějete se. Jeden z nejlepších českých filmů.
Pupendo (2003)
Příjemná česká komedie. Hezky vystihnutá atmosféra normalizace. Výborné a vtipné scény ("Dráty híír..., kazeťák hííír..."). Vynikající Eva Holubová: hraje tak uvěřitelně, že byste jí to dvacetileté manželství věřili. Doporučuji.
Dunkerk (2017)
Řemeslně dobře natočený snímek. Trochu zklamání, že se to neodehrává tolik na samotné pláži a mnohem větší prostor dostaly události mimo pláž. Líbilo se mi propojení všech dějů v jeden moment.