Recenze (496)
Transformers 3 (2011)
Nejlepší pokračování Transformerů. (Jednička se mi líbila o něco víc). I když ta čtvrtá hvězdička je asi za Rosie Huntington.
Death Race 2050 (2017)
Jak málo stačí k dětské radosti :D Drive, drive, kill kill
Con Air (1997)
Nicolas Cage s dlouhými vlasy je super :D 3. nejlepší film Nicolase Cage !!!
Skála (1996)
Nejlepší film Michaela Baye !!! a Seana Conneryho. Druhý nejlepší film Nicolase Cage (První nejlepší je Tváři v tvář) !!!
Blood Drive - Welcome to Pixie Swallow (2017) (epizoda)
Ach jo na to jak je tento seoš grindhousovsky šílený je to docela nuda. Jdu si pustit asi radši Planetu Teror od Roberta Rodrigueze
Blood Drive - The F*cking Cop (2017) (epizoda)
Docela nuda ale kdyby byl Blood Drive místo serialu dvouhodinový film mohla by to být hodně velká zábava !!! A taky mě potěšila písnička od Skillet při závodě !!!
Obr Dobr (2016)
Tohle jsem ani nemohl dokoukat celé. Do konce jsem se dostal přes přetáčky. Kam to můj oblíbený režisér spadl ???
Můj kamarád drak (2016)
Drak Idiot je asi přesně to co jsme očekávali. Průměrný film který ničím neoslní a ani neurazí. Jen asi zkrácení o 10 minut by bylo ideální.
Transformers (2007)
PSAL SE ROK 2007 A HASBRO NATOČILA REKLAMU NA HRACKU A UDELALA Z TOHO SILNY AMERICKY BYZNYS. PORIDILI MÍŠU BEJE KTERY NATOCIL DVOUACTVRTHODINOVY VIDEOKLIP KTEY BYL ZABAVNY, AKCNI, VTIPNY, STYLOVY. PROSTE SE TO POVEDLO DALEKO LIP NEŽ DALŠÍ SEQELY AZ PO POSLEDNIHO RYTIRE. I KDYZ ME FILM BYVIL FURT BYL STUPIDNÍ, ŠIA LABEUZ HRÁL KLUKA CO SE VE VOLNEM ČASE DÍVÁ NA ŽENSKÝ V PŘEVLÝKARNÁCH, MEGAN FOX KTERA JE SEXY ALE SCENU JAK JI ŠIA DOSTAL DO POSTELE NEUVIDIME, COŽ JE ŠKODA BYLA BY TO JISTE NEJLEPSI SCENA Z FILMU A NEOPAKOVATELNY ZAZITEK. HASBRO NATOCILO REKLAMU DIKY KTERE SI BUDEME CHTIT KOUPIT FIGURKU NE BAMBLBYHO, NA MEGATRONA, ALE FIGURGU MEGAN FOX.
Power Rangers: Strážci vesmíru (2017)
Celkem jsem se na ten film těšil. První hodina byla celkem ok průměr ale až se ti dospělí teenageři začali morfovat pak to bylo ještě hrozný. Je tam úplně malý náběh na trojku ale jen malý. Zlatý Batman V Superman, zlatý Transformers, zlatý Resident Evil, Zlatý Teenage mutant ninja turtles, zlatá Fantastická 4, zlatý remake Souboj Titánů.