Recenze (1 256)
Grey Matter (2012)
Amatérská adaptace výborné Kingovy povídky - 25 %
Pod zemí (2014)
Tak takhle jóooo, to by šlo. Co se týče atmosféry a námětu musím sklonit klobouk dolů. Ubrat trochu bizardností a zapracovat na detailech v ději, mohl to být ještě lepší - v tomto žánru, kde si člověk říká, že už snad vše bylo 100x řečeno a natočeno zase jednou svěží vítr - 75 %
Volání netvora: Příběh života (2016)
Těšil jsem se na další Bayonův snímek, ale tentokrát jsem zklamán. Bez emocí, naivní a hloupě americké citové vydírání mi prostě nesedlo, stejně jako už tradičně bezkrevná Ripleyová. Kupodivu nejlepší byly animované části na této banální cestě za očekávaným rychlým a účelovým koncem - 45 %
Ve znamení raka (2010) (seriál)
Výborná Laura Linney pozvedla seriál o netradičním pohledu ( nadhledu ) na boj se zákeřnou nemocí. Bavil jsem se i dojal, první dvě série byly výborné, v dalších se už se natahovalo, nicméně jako celek hodně kvalitní i díky Plattovi, abych nezapomněl. Nicméně postavy dvou puberťáků mě teda pořádně otravovaly - 75 %
Ve spárech yakuzy (2000)
Čekal jsem pořádnou yakuzáckou řežbu, která se nebude brát servítky - což se částečně dostavilo, ale pokud chtěl režisér rozehrát dramatičtější notu, tak na to nestačí jen jednoduchý příběh s obehranou šablonou vyřizování účtů - to holt chce větší rozměr hlavně pro vedlejší postavy - 60 %
Smrtící bumerang (1996)
Člověk prostého rozumu a dobrého srdce snažící se fungovat v "normální" společnosti - kolikrát a lépe už to tady bylo ? Předvídatelné, účelové ale na druhou stranu od B:B. výborně zahrané, takže ve výsledku dávám - 60 %
Uteč (2017)
Ano v budování atmosféry skvělé, ale samotné spojení s hypnózou v této formě mi přišlo hodně uhozené i vzhledem k pozadí rasových předsudků a nemluvě ani o motivech rodičů, kteří vlastně nechají dobrovolně klátit dcerku barevným klučinou - 55 %
Mlčení (2016)
Rozhodně daleko nejslabší z trojice nábožensky laděných Scorseseho snímků. Nevýrazné a vlastně zpětně ani nedokážu říct, co mi chtěl Marty těmi třemi hodinami vlastně sdělit - 55 %
Vetřelec: Covenant (2017)
Velká spokojenost, líbí se krvavá poetika, kterou Scott pozvedává tuto ságu, kterou započal. Moc nerozumím tolika negativním hodnocením, podle mě je prostě vyloučené ještě z Vetřelce vyždímat něco neuvěřitelně kulervoucího, protože těch spin-offů v podobě snímků a literatury v tomto žánru bylo tolik, řečeno už bylo mnoho, ale přijít s něčím originálním se podle mě Scottovi docela podařilo ( včetně Prométhea ) - 80 %
Dogville (2003)
Lidi jsou sobecké svině, na to není třeba sledovat tříhodinové divadelní drama, i když originální a s dobrými herci, to je třeba uznat, jinak to ale bylo úplně mimo můj záběr - 45 %