Poslední recenze (39)
Fallout (2024) (seriál)
Patřím k pravověrným hráčům (dohrány 1 a 2 + Tactics, další herní díly ani neznám...) Zatím jsem v půlce a za mne super! Zábavný, krvavý, správně postapo, spousty narážek na původní hry. Jaký to rozdíl oproti sračkoidní nudě, o to víc velebené, The Last of Us......
Banda (2019) (seriál)
Kdybych hodnotil jen první dvě série, dávám bez váhání 5*.... bohužel 3. série už poněkud ztrácí dech, začíná se točit v bludném kruhu, ale i tak jde pořád o zábavný počin v rámci žánru.
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Mně se to náhodou vcelku líbilo. A to jsem všechny knihy četl.... hezká, nenáročná fantasy, když člověk neřeší ty koko*iny co už tady vykváknul a potřeboval sáhodlouze rozebírat kdejakej rádoby filmovej guru. Vizuálně super, je vidět, že se do toho nacpala hromada peněz. Těším se na druhou řadu, uvidíme.....