Recenze (535)
Zmizelá (2014)
Naprostá bomba. Tak jak jsem se plácala po ramenou do cca 100 minuty filmu, že jsem opět vše prokoukla a nikdo si na mě nepřijde, tak pak mi spadla čelist.. Hurá, konečně, že jsem se načekala!
Labyrint: Útěk (2014)
Vcelku dobrá zábava na páteční oddychový večer. Nic převratného, ale hezky jsem se chvílemi bála.
Století Miroslava Zikmunda (2014)
Prostě nejlepší, pozitivní i dojemná atmosféra celého dokumentu, hrozně mi to celé připomnělo vyprávění mého dědečka a pradědečka.
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Asi jsem už viděla hodně filmů a četla mnoho knih, jinak nevím, proč mě to neuchvátilo tak jak jsem čekala..
Noe (2014)
Když váháte mezi odpadem a plnou palbou, je to vždycky špatně - vyleze z toho jen další nicneříkající průměr..ach jo, hrozně bych to chtěla strhat za nudu, patos, nesmysly apokalyptických rozměrů a přemrštěnou stopáž, ale zase herci, kamera, nálada a snovost versus syrovost to nedovolují! Takže asi tak, čistých 50%.
A dost! (2013)
Hodně příjemná záležitost, takové 3,5 hvězdičky. Zasmála jsem se i uronila slzu a myslím, že za deset, patnáct let film ještě víc docením :-)
Knězovy děti (2013)
Svižná vtipná komedie z kouzelného kouska světa, pádící vpřed díky nosné zápletce a klasicky hopsavé balkánské hudbě. Přerod v drama v posledních minutách je nečekaný, ale i tak nespadne řemen a musím chválit.
Volný pád (2013)
Strašně sexy, vážně..budu se tu opakovat, ale tak krásnou ústřední dvojici aby člověk pohledal. Pomalé sbližování, zakázaná touha, rostoucí cit, pocity viny, snaha o vytěsnění a nakonec...podívejte se na to, zahoďte předsudky a směle do toho!
Přežijí jen milenci (2013)
Hypnotický zážitek, díky Jime..
8-Ball (2013)
Atmosféra, děj, kamera, herci super..trochu škoda samotného závěru, ale odpustím. Pár záběrů dost naturálních, kdy si člověk s jistým potěšením říká, kam až jsou herci schopni zajít..Severská dramata mají prostě říz!