Recenze (73)
Bohemian Rhapsody (2018)
Nejlepší film roku 2018! A to jako bez debaty! A to nejsem žádný velký fanoušek Queen!
Baby Driver (2017)
Úžasná kombinace klipu, akce a nějakého toho příběhu. Neskutečně našlapaný soundrack. Vynikající automobilové honičky. Pro mě je to jednoznačně film roku!
Narcos (2015) (seriál)
Úžasný seriál, skvělé obsazení. Vřele doporučuji!!
Mumie (2017)
Herecké výkony -podprůměrné. Příběh - těžká nuda. Takže maximálně dvě hvězdy, a to jen za Toma a jeho občas vtipné hlášky.
Vetřelec: Covenant (2017)
Konečně jsem se dozvěděl, jak vetřelci vznikli. Už jen proto stálo za to tenhle film vidět. Efekty, jako vždy, famózní!
Prázdniny v Provence (2016)
Film o chlastu, huleni a chlastu, nic víc, nic míň.
Between (2015) (seriál)
Herecké výkony, obsazení = šílenost. Ale nápad se mi líbí.
Jan Hus (2015) (TV film)
Musím říct, že za mě DOBRÝ!! Málo k čemu se vracím, ale na tuhle miniserii se podívám rád ještě jednou. Jediné, co mě skutečně otravovalo, byl hudební doprovod, tohle pan Kocáb trochu nevychytal. Ale jde o můj subjektivní názor, takže ani za to hvězdu nestrhávám.
Padesát odstínů šedi (2015)
Totalni slatanina, podobnou najdete kazdy tyden na Nove alespon dvakrat, neni potreba vyhazovat prachy za kino. Dve hvezdy davam jen za soundtrack.
Případ pro exorcistu (2015) (seriál)
Celkem predvidatelna nuda. Jedine světlé okamžiky jsou, když se na scéně objevi Miroslav Krobot.