Recenze (156)
Lowlifes (2024)
Tak nějak mi kanadské horory nesedí...
The Bad Shepherd (2024)
Námět dobrej, škoda zpeacování...
Problém tří těles - Meditátor (2024) (epizoda)
Uvidíme, co bude dál...
Gentlemani (2024) (seriál)
Tak nějak jsem to chtěl po třetím dílu vzdát. Pak jsem se ale ukecal a vcelku to vůbec není špatné, jen tomu chybí trošku rychlejší tempo. Jinak ok.
Poslední šance (2021)
Tohle bezduché a primitivní "dílo"si nezaslouží ani komentář.
Americké obležení (2021)
Kampak ses ztratila Smrtonosná pasti?????
Oderbruch (2023) (seriál)
Neskutečně utahané, bez tempa. Zasloužilo by si to sestříhat minimálně na polovic. Promarněný námět. A čas, především.
Otorvi i vybros (2021)
Jejda Kirille, více takových filmů!!!
Ostrov pobřežních vlků (2022) (seriál)
Výborně!
Predátoři (2010)
Je to docela zdařilé a koukatelné.