Poslední recenze (9)
Projekt X (2012)
Nepřeberné množství exkluzivních kund. Ale to je tak všechno...
Terminator Salvation (2009)
Kvalitně jsem si u filmu zamr*al, takže 3*.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Looper a Počátek. Dva snímky, které donutí člověka po zkončení filmu k malému zamyšlení. Naprosto perfektně a hlavně inteligentně zpracované dílo, které jednoznačně zahýbalo mým top10.