Recenze (35)
Dobrý časy (2017)
Syrové, film mě vtáhl do děje od první minuty, skvělé :)
Tiché místo (2018)
Super, konečně něco nevšedního, i když je to prakticky 80 minut němého filmu. 8/10
Kulový blesk (1978)
¸¸Nejhorší na tom všem je, že člověk musí komunikovat s lidmi se kterými nemá vůbec nic společného´´
Klepání na nebeskou bránu (1997)
Jeden z nejsilnějších závěrů za poslední půl rok.
To (2017)
Míra napětí a strachu 0/10
Wind River (2017)
Why you flanking me ??
Uteč (2017)
Velice zmatečné, obsazení mi vůbec nesedlo ale tajemná atmosféra a hudba to vyvažují. Slabé 4*
Rychle a zběsile 8 (2017)
1/3 - 90% 2/3 - 50% 3/3 - 75%
Kramerová versus Kramer (1979)
„Paní Kramerová, říkáte že jste byla vdaná 8 let, za celou tu dobu Vás manžel někdy udeřil nebo nějak fyzicky obtěžoval? („Ne“), tak někdy udeřil nebo fyzicky obtěžoval své dítě ? („Ne“), popsala by jste svého manžela jako alkoholika ? („Ne“), hrubiána ? („Ne“), byl Vám nevěrný ? („Ne“), stalo se že nějak selhal v péči o Vás ? („Ne“), Pak tedy chápu proč jste ho opustila.“
Uneseni (2010)
Secuestrados je důkazem toho že Španělské thrillery patří mezi špičku.