Poslední recenze (3 295)
Justice League: Crisis on Infinite Earths - Part One (2024)
Pohodička, dokonce je tam mnohem víc dialogů, než jsem čekala.
Downtown Owl (2023)
Bittersweet smalltown story.
American Horror Story - Delicate (2023) (série)
Celá série naprosto skvělá!