Recenze (5)
Instalatér z Tuchlovic (2016)
nuda, tragedie , depka....Koháka mám rád, toto však byl zbytečný počin ...více vtipu je ve 20 sekundové reklamě, angažovaná Holubová také velice slabý výkon.....
Anthropoid (2016)
za mne příjemné překvapení. Jsem fanda filmu Atentát a očekával jsem nepovedenou napodobeninu. Tyto filmy podle mne však nejde srovnávat, každý svým pojetím výjimečný a kvalitní. Za mne tato nová verze viděná v kině více útočí na city - velice kvalitní film - nicméně při odchodu z kina ještě dlouho člověku po těle mrazí .....
Nemocnice na kraji města po dvaceti letech (2003) (seriál)
za mne to taková hrůza není, navíc první série je srdcovka :-)
Nemocnice na kraji města (1977) (seriál)
Legenda
Století Miroslava Zikmunda (2014)
škoda , že film netrval alespoň 5 hodin, vůbec by to nevadilo, jen více a houštěji , za mne 6 hvězd , jsem chlap , ale 3 krát jsem mněl na krajíčku.