Oblíbené filmy (10)
Závrať (1958)
Hrabě Monte Christo (1954)
Svatý rok (1976)
Evangelium sv. Matouše (1964)
Půlnoční expres (1978)
Někdo to rád horké (1959)
Bratr Slunce, sestra Luna (1972)
Amadeus (1984)
Čas žít, čas umírat (1958)
Remarque - skoro všechny jeho knihy mám v knihovničce. A toto film. zpracování řadím k velice dobrým. Zřejmě spokojený byl i autor předlohy, když si ve filmu zahrál smutnou roli profesora.
Až na konce světa (2018)
Moc dobrý a v některých momentech i napínavý příběh vojáka v Indočíně. Docela drastické záběry, ale také romantiky s místními dívkami, které si přivydělávají na slušnější živobytí. Tento film si uložím mezi filmové poklady. 100%.